Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Service Level Agreement (SLA)

en onderhoud

Al onze dedicated servers zijn voorzien van een Best Effort Service Level Agreement (SLA 0). Er zijn natuurlijk altijd omstandigheden waarin u als klant meer zekerheid wenst, dit bieden wij dan ook aan onder de naam SLA.

Service Level agreement Garantie

Standaard hanteren wij de zogenaamde best effort reactie tijd. Wanneer er zich een storing voor doet zullen wij het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Echter komt u bij best effort altijd onderaan de lijst terecht. Sommige klanten vinden het prettig als er sneller dan wel onmiddelijk gereageerd word op een storing. Dit kunt u met een SLA overeenkomst laten vastleggen.

Een SLA garandeerd de response tijd, werkzaamheden worden ten alle tijden uitgevoerd op basis van remote hands.

Reactietijd

Wij bieden drie SLA's op basis van 3, 6 en 12 uur reactietijd.

Onderhoud

Daarnaast kunnen wij u ook de OS updates en het updaten van custombuild uit handen nemen, hiervoor rekenen wij één vast tarief per server per maand.

Aanvragen

Wenst u meer informatie over mogelijkheden of wenst u diensten af te nemen dan kunt u contact met ons opnemen.

Knoth Hosting 2006-2021

Algemene voorwaarden | Verwerkersovereenkomst | Antispam Beleid | Contact | Prijzen excl. BTW